Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Τρίτη, 31 Μαΐου 2011

Κρήτη, Ελεύθερη Οπλοφορία και "Αυτονομία"

Στόχος, 12/05/11

Έγκλημα και Τιμωρία

«…Εχω µια τίγρη µέσα µου, άγρια λιµασµένη που όλο µε περιµένει  κι όλο την καρτερώ…»

Ψαραντώνης

8/4/11
ΟΤΑΝ Η "ΘΕΑ ΘΕΜΙΔΑ" ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΥΦΛΩΣΗ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ...

«…Η Θεά Θέμις, το σύμβολο απονομής Δικαιοσύνης, το άγαλμα της οποίας κοσμεί τα Δικαστικά Μέγαρα της χώρας, υπογραμμίζοντας την αμεροληψία των δικαστικών αποφάσεων, καθώς και την ισονομία όλων των ανθρώπων απέναντι στο Νόμο, αποφάνθηκε καταδικάζοντας με ποινή φυλάκισης 10 ετών τον 77χρονο από το Διακοφτό Ηλείας που αμύνθηκε υπέρ της ζωής του, όταν δυο ληστές εισέβαλλαν στο σπίτι του. Ο ηλικιωμένος σε μια προσπάθεια να υπερασπιστεί τον εαυτό του και την περιουσία του και αφού οι δυο ληστές του άρπαξαν το ποσό των 1.050 ευρώ από το υστέρημά του, επιτέθηκε στον έναν εκ των δυο τραυματίζοντάς τον με μαχαίρι στον μηρό. Το τραύμα αποδείχτηκε θανάσιμο και ο ληστής κατέληξε λίγες ώρες μετά και ο συνεργός του συνελήφθη. Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Πύργου καταδίκασε τον 77χρονο για τον θάνατο του ληστή σε κάθειρξη 10 ετών και 1 έτους για παράνομη οπλοφορία, εννοώντας το οικιακό μαχαίρι(!),ενώ για τον δεύτερο ληστή αποφάνθηκε και φυσικά αρκέστηκε το αξιοσέβαστο δικαστικό σώμα... στην καταδίκη με τρεις μήνες φυλάκιση με αναστολή για απλή συνέργεια στην ληστεία! Η συγκεκριμένη δικαστική απόφαση θα πρέπει να μείνει στα δικονομικά χρονικά, ως μια απόφαση που επιβάλλει σε κάθε πολίτη την κατοχή πτυχίου ιατρικής με αριστείο στην ανθρώπινη ανατομία. Μια απόφαση που και στην Ουγκάντα θα ντρέπονταν οι δικαστικές αρχές να λάβουν, προς αποφυγή λιντσαρίσματος από τους πολίτες. Να σημειωθεί σε αυτό το σημείο, ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα που η αυτοάμυνα εξισώνεται πλήρως με την αυτοδικία, χωρίς κανένα απολύτως ελαφρυντικό. Σαν να λέμε και κερατωμένος και δαρμένος, γιατί προφανώς στην χώρα μας είθισται η συμπόνοια να αρμόζει μόνο στα "θύματα", ανεξαρτήτως των πράξεων που έχουν προτύτερα διαπράξει, σε μια επίκληση προφανώς κοινωνικού κομπλεξισμού. Οπότε, όταν σας τύχει ανάλογο περιστατικό (το οποίο και απεύχομαι), μην διαστάσετε να ετοιμάσετε καφεδάκι στους ληστές ή και επίδοξους δολοφόνους σας, ξυπνώντας και την σύζυγό σας προς τέρψη των ορμών των "δυστυχισμένων ανθρώπων" και αν έχει πονοκέφαλο ένα αναλγητικό χαπάκι θα σώσει την κατάσταση. Κατόπιν, μπορείτε να κοιμηθείτε ήσυχοι, ή μόνοι σας ή όλοι μαζί. Αυτό είναι το ηθικό δίδαγμα της ντροπιαστικής δικαστικής απόφασης. Καληνύχτα Δικαιοσύνη και ούτε που να μου γράφεις...»


«Ντροπή σε όλους μας, μα πιο πολύ σ’ εκείνους…»
Νότης Σφακιανάκης

Τι άλλο περισσότερο να προσθέσεις στις παραπάνω γλαφυρές κραυγές δίκαιης οργής;
Ένα τρίπτυχο που τα λέει όλα. Ο καθένας με τον τρόπο του:

Ψαραντώνης – Στόχος – Σφακιανάκης…

Υπάρχει κάτι. Η άλλη όψη του νομίσματος. Η ακόμη πιο Σκοτεινή πλευρά της Σελήνης.
Τις ίδιες ημέρες, η (δήθεν) αδέκαστη Ελληνική Δικαιοσύνη συνέχισε να στέλνει γέρους Έλληνες, μικροσυνταξιούχους απόμαχους ζωής στη φυλακή για χρέη στην εφορία.
 Σε άλλους ηλικιωμένους (μικροσυνταξιούχους πάντα) έστελνε τον κλητήρα να τους κατασχέσει μια παμπάλαια τηλεόραση, ένα σακατεμένο από την πολύκαιρη χρήση σαλονάκι και Κύριος οίδε τι άλλο.
Αλλά έχει κι άλλα στη ζυγαριά της η κυρά Θέμιδα. Την άλλη ζυγαριά φυσικά. Την πολύτιμη. Αυτή που φυλάει για τα δικά της παιδιά. Τους «προνομιούχους».
Λίγο μετά τα παραπάνω, έσκασε και η δίκη του Μαντέλη. Ναι, ντε, αυτουνού του πολιτικού που παραδέχτηκε ότι «τα πήρε».
Την στιγμή που σύμπασα η Ελλάδα ωρύεται και καταφέρεται με οργή ενάντια στους πολιτικούς κι έχει αρχίσει να τους ξεφτιλίζει και να τους προπηλακίζει όλο και συχνότερα, ο εισαγγελέας εισηγήθηκε μια «αστεία ποινή 4 ετών». Και οι δικαστές τι έκαναν; Μείωσαν την ποινή στα 3 χρόνια με αναστολή. Διότι στα 4 έτη δεν έμπαινε αναστολή και θα έπρεπε να εκτίσει φυλακή. Το τρελό της υπόθεσης; Από κοντά κι οι ένορκοι! Μα θα τρελαθούμε τελείως επιτέλους σ’ αυτόν τον τόπο;
Συγχαρητήρια κύριοι. Όλοι σας. Από τους αστυνομικούς που έκαναν την σύλληψη μέχρι τον δικηγόρο των ληστών κι από τους δικαστές μέχρι τους ένορκους ΠΟΛΙΤΕΣ. Αλλά με τον τρόπο του Μαυρογιαλούρου στην μυθική κορυφαία σκηνή του έργου.
Αίσχος.
Να θυμίσω μόνο πως σε όλες τις ιστορικές περιόδους παγκοσμίως, όταν ο πολίτης αναγκάζονταν να υπερασπιστεί (μόνος του και δια της βίας) την ασφάλεια αυτού και των οικείων του διότι η Πολιτεία αδυνατούσε να του την διασφαλίσει, αλλά ταυτόχρονα δεν είχε εμπιστοσύνη στις Δικαστικές Αρχές, το έκανε διότι όφειλε να το κάνει για λόγους προσωπικής ασφάλειας και μετά έπαιρνε πάντα το δρόμο της "αυτοεξορίας από την κοινωνία" μέσω της "παρανομίας". Κοινώς, "έπαιρνε τα βουνά". Διότι δεν είχε καμία διάθεση (και ορθώς) να πληρώσει εκείνος την «ανεπάρκεια του Συστήματος». Εκείνη τη στιγμή άρχιζε πάντα η "αντίστροφη μέτρηση για την Λαϊκή εξέγερση".
Για θυμηθείτε κύριοι την Τουρκοκρατία. Όταν ο άμοιρος γραικός ραγιάς, ο γκιαούρης, ο άπιστος για τον Τούρκο κατακτητή δεχόταν την όποια ετσιθελική επίθεση από τους μουσουλμάνους μέσα στο σπίτι του, τη γη του, την περιοχή του, υπήρχε η περίπτωση ποτέ να δικαιωθεί από τον Τούρκο τοπικό Δικαστή, τον Κατή; Όχι. Γι’ αυτό και υπεραμύνονταν αυτός το βιός του. Υπερασπίζονταν μόνος του με την ισχύ των όπλων την σωματική ακεραιότητα της οικογένειάς του, τη δική του, των ανθρώπων του, το σπίτι του, τη γη του, την περιουσία του, την περιοχή του. Εν γνώσει του ότι μετά θα αναγκαζόταν να «φύγει στην παρανομία», στα βουνά. Και κάποιοι άλλοι βεβαίως καταχρώνταν κατόπιν την «κατασχεμένη περιουσία» του. Όταν αυτό το φαινόμενο φούντωνε, άρχιζαν οι λαϊκές εξεγέρσεις. Ξανά και ξανά επί 400 χρόνια μέχρι που ήρθε η Μεγάλη Εξέγερση.
Το φαινόμενο βεβαίως δεν σταμάτησε. Πάντα υπήρχαν οι «καλοθελητές» και οι «επιτήδειοι» που οδηγούσαν «νοικοκυραίους» σ’ αυτή την «ακραία επιλογή» προκειμένου να καταχραστούν κατόπιν την περιουσία τους. Ένα από τα πλέον μελανά σημεία της σύγχρονης ιστορίας μας. Αλλά ας μην επεκταθούμε. Όλοι το κατέχουμε και πιο πολύ εσείς.
Στο δια ταύτα και πάλι.
Θυμηθείτε το άλλο περιστατικό κύριοι. Το αντίθετο του ηλικιωμένου αντρειωμένου Έλληνα πιο πάνω. Στο Φάληρο. Πριν λίγους μήνες. Κλέφτες παραβίασαν την μπαλκονόπορτα, νύχτα, μπήκαν στο σπίτι, ο έφηβος γιός ξύπνησε, τον μαχαίρωσαν στην καρδιά, τον άφησαν νεκρό κι έφυγαν. Τι κάνατε γι’ αυτό; Τίποτα. Ούτε προστασία πριν, ούτε δικαιοσύνη μετά.

Τι πιστεύετε στ’ αλήθεια πως «ζυμώνεται» πλέον μετά απ’ αυτά μέσα στο Κεφάλι και την Ψυχή του Έλληνα;


Ελεύθερη Οπλοφορία, το Μοντέλο της Κρήτης

Μετά από τα παραπάνω, πόσοι τάχα πολίτες πιστεύετε ότι εξακολουθούν να είναι ενάντιοι σε μια «επέκταση του Μοντέλου της Κρήτης» σε όλη την Ελληνική επικράτεια;
Και αναφέρομαι βεβαίως στην εκτεταμένη, ελεύθερη οπλοφορία.
Πόσα κυνηγετικά όπλα θαρρείτε πως υπάρχουν ανά την επικράτεια;
Πόσες «πλαστικοποιημένες καραμπίνες» διακινούνται νόμιμα εδώ και τουλάχιστον 20 χρόνια – μην πω περισσότερα – στα καταστήματα κυνηγετικών ειδών; Ξέρετε, απ’ αυτές που ναι μεν δηλώνονται νόμιμα και βγάζουν κανονικά άδεια κυνηγιού αλλά ο πωλητής – όταν τον ρωτάς γιατί είναι τόσο πιο φτηνότερη από τις άλλες; - σου ψιθυρίζει «γιατί δεν είναι για πολλή πολλή χρήση, δεν είναι για κυνήγι. Για το σπίτι ή το μαγαζί είναι»….μην μου πείτε ότι δεν το ξέρατε κι αυτό;
Το Sheridan το γνωρίζετε κύριοι; Υπάρχει εδώ και σχεδόν πενήντα χρόνια στις ΗΠΑ. Αεροβόλο μεσόκανο. Το βλήμα του διαλύει τούβλο στα 100 μέτρα. Κυκλοφορούσε και προ 30 ετών στην Ελλάδα από μια εγχώρια εταιρεία πωλήσεων δια περιοδικού καταλόγου και αλληλογραφίας. Πόσα ανάλογα όπλα κατά τη γνώμη σας κυκλοφορούνε λέτε σε όλη τη χώρα;
Να σας θυμίσω τα «demi» όπλα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και που με ελάχιστες τροποποιήσεις ο τελικός παραλήπτης τα μετατρέπει σε κανονικά πολεμικά όπλα;
Να σας θυμίσω ότι μ’ ένα τέτοιο έκανε τους φόνους του εκείνος ο νεαρός στον ΟΑΕΔ πέρυσι;
Τα άλλα, τα «καλά», τα ατόφια πολεμικά όπλα τα άφησα εσκεμμένα για το τέλος.
Η χώρα μας είναι (λόγω γεωγραφικής θέσης και εκτεταμένων ακτών) το κέντρο (transit) του
Λαθρεμπορίου ΚΑΙ όπλων.
Πόσα κατά τη γνώμη σας κυκλοφορούν στα σπίτια, στα αυτοκίνητα και τα μαγαζιά  των «απλών πολιτών»;
Και πόσο θέλει για να βγουν από τα σεντούκια, τα ντουλαπάκια, τα στρώματα, τα πατάρια, τις ντουλάπες και τις χίλιες δυο κρυψώνες;
Ναι, ξέρω, γι’ αυτό διώκετε όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια τους Κρητικούς. Για να πάψουν ν’ αποτελούν το «κακό παράδειγμα» για τους υπόλοιπους Έλληνες.
Γι’ αυτό επίσης μετατρέψατε την οπλοκατοχή σε «κακούργημα» από πλημμέλημα που ήταν. Πρόσφατο αυτό και με αφορμή (δήθεν) την κατοχή όπλων από τρομοκράτες.
Λες και οι παράνομοι εγκληματίες θα «μασήσουν» από κάτι τέτοια ψιλά. Αφού ούτως ή άλλως στην παρανομία επιβιώνουν, μ’ αυτήν θρέφονται, γι’ αυτήν ζούν.
Για τον απλό πολίτη το κάνατε. Αυτόν θέλετε να τρομοκρατήσετε, διότι βλέπετε «αυτό που έρχεται».
Διότι ξέρετε πως από μέρα σε μέρα θα αναβιώσει το «Σύνδρομο του Ρουφ».
Το θυμάστε ή να σας το θυμίσω εγώ;
Περίπου πριν 25 – 30 χρόνια. Στρατοδικείο στο Ρουφ. Ο γιός ενός Κρητικού ηλικιωμένου είχε σκοτωθεί με υπαιτιότητα κάποιου «ανώτερου» ο οποίος την γλίτωσε στη δίκη. Δεν πρόλαβε όμως να χαρεί. Ο καταρρακωμένος Γερο αντρειωμένος Κρητίκαρος τον πλησίασε – μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου – έβγαλε ένα Λούγκερ ενθύμιο από τα νιάτα του στον πόλεμο και τον εκτέλεσε επί τόπου.
Ξέρετε βεβαίως – όλοι οι παραπάνω: αστυνομικοί, δικαστές, δικηγόροι, ένορκοι – τι είναι αυτό που φοβάστε…Στην παραπάνω περίπτωση, ο Γερο – Κρητικός στράφηκε ΜΟΝΟΝ ενάντια στον «φονιά του γιού του». Τι θα συμβεί τάχα εάν ο επόμενος Πολίτης Τιμωρός στραφεί ενάντια ΚΑΙ σε όλους εσάς;
Φυσικά, φρόντισε το σύστημα και έσβησε από παντού τη θύμιση αυτού του γεγονότος. Εγώ όμως το θυμάμαι. Και σεις το θυμάστε. Πώς να το ξεχάσετε τάχα;
Για να μην υπάρξει λοιπόν αυτή η αναμενόμενη «Λαϊκή Εξέγερση» κατά του Συστήματος έχετε εξαπολύσει μια άνευ προηγουμένου επίθεση κατά της εύλογης Δράσης  των Πολιτών για «αναζήτηση συνθηκών Ασφαλείας».
Κι επειδή οι Κρητικοί είναι δεκαετίες τώρα ηρωϊκοί μπροστάρηδες σ’ αυτόν τον Αγώνα, απ’ αυτούς ξεκινήσατε, αυτούς χτυπήσατε αμείλικτα πρώτα και πλέον επεκτάθηκε η επίθεσή σας σε όλη τη χώρα.
Θέλετε να δείτε τι πετύχατε;
Κάντε μια έρευνα στο διαδίκτυο. Στο You Tube κυρίως. Είναι γεμάτο από βιντεάκια που προωθούν την αντιπαλότητα των Κρητικών με την αστυνομία (μέχρι μίσους, λες και η αστυνομία είναι στρατός κατοχής) κι από κοντά τα στολίζουν, σαν κερασάκια στην τούρτα, αναφορές στην δήθεν αναγκαία «Αυτονόμηση της Κρήτης» για να μπορούν να ασκούν ελεύθερα τα Ήθη και τα Έθιμά τους.
(Τα οποία (Πολεμικά) Ήθη και Έθιμα βεβαίως είναι «Εθνικός Ομφάλιος Λώρος», ότι πιο κοντινό έχουμε με τον αρχαίο μας (πολεμικό) εαυτό και θα έπρεπε να το τιμούμε και όχι να το απαξιώνουμε. Να το διαφυλάττουμε και όχι να το διώκουμε).
Στην αρχή νόμιζα κι εγώ ότι απλώς είναι κάποιοι λίγοι «ανεγκέφαλοι οι Αυτονομιστές» και είχα αρχίσει να αναρωτιέμαι γιατί δεν τους «κόβουν το βήχα» οι ίδιοι οι Κρητικοί. Όταν όμως διαπίστωσα το εύρος που έχει πάρει αυτή η ιστορία στο διαδίκτυο, κατάλαβα πολύ καλά τι συμβαίνει.
Δεν τους κόβουν το βήχα γιατί δεν είναι δυνατόν να κόψεις το βήχα σε έναν ολόκληρο πληθυσμό.
Τι σημαίνει αυτό;
Σαφέστατα και δεν είναι όλοι αυτοί ψυχή τε και σώματι αυτονομιστές.
Κάποιοι λίγοι ευτυχώς είναι οι «πονηροί επιτήδειοι» που επεξεργάστηκαν κι έριξαν τα «αντεθνικά συνθήματα». (Κι αυτοί είναι που πρέπει να εντοπιστούν και να σταλούν στην Δημόσια Αγχόνη).
Οι πολλοί «απλά τσίμπησαν» λόγω «οργής» απέναντι σε έναν κρατικό απηνή διωκτικό μηχανισμό (του δικαιώματος αυτοάμυνας) που τους κάνει τη ζωή δύσκολη.
Το πράγμα τελικά εκεί κάτω είναι προφανώς πολύ χειρότερο απ' ότι φαίνεται εκ πρώτης όψεως.
Οι Κρητικοί θέλουν ελεύθερη οπλοφορία.
Οι Ελληνικοί Θεσμοί το απαγορεύουν.
Η αστυνομία επιχειρεί να επιβάλλει το νόμο σε μια πλήρως εκτεταμένη παραδοσιακή τοπική λαϊκή "(ένοπλη) στάση ζωής".
Σύρει βεβαίως σωρηδόν κόσμο στα κρατητήρια και στα δικαστήρια όπου φυσικά καταδικάζονται και "λερώνονται ποινικά μητρώα".
Αυτοί εν συνεχεία εξοργίζονται και  τα βάζουν συλλήβδην με την Ελληνική Πολιτεία που δεν θέλει να "συμβαδίσει με τα δικά τους ΈΝΟΠΛΑ τοπικά έθιμα.
Η επόμενη φάση βεβαίως είναι η "ανακλαστική έμπρακτη" έχθρα με τις Ελληνικές Δυνάμεις Τάξεως και κατ' επέκταση με το σύνολο της Ελληνικής Πολιτείας.
Ακόμη χειρότερα η εκτεταμένη, καθώς φαίνεται, (προσοχή! Και πάλι «ανακλαστική, αντιδραστική και όχι συνειδητή») συνταύτιση με τις αντεθνικές κοινωνικές δυνάμεις που προτείνουν "αποσκίρτηση από τον Θεσμό που τους διώκει" (Ελληνική Πολιτεία) και που δεν αποδέχεται τα πολεμικά τους έθιμα.
Γι' αυτό, όπως φαίνεται, η Ελληνική Πολιτεία δεν κλείνει τις διαδικτυακές αναφορές περί "Αυτόνομης Κρήτης". Είναι τόσο πολλές οι "αντιπαραθέσεις" που δεν τις προλαβαίνει.
Κακό σημάδι αυτό.
Και μετά μας λένε πως δεν υπάρχει θέμα και δεν πρέπει ν' ασχολούμαστε. Πως να μην ασχολούμαστε όμως, όταν με την στάση τους οι Ελληνικές Αρχές δείχνουν πως μάλλον "έχουν χάσει το παιγνίδι";
Ας το φέρουμε και πάλι στα καθ'ημάς.
Λόγω εκτεταμένης εγκληματικότητας όλο και περισσότεροι πολίτες μέρα τη μέρα θα κατέχουν όπλο. Που σημαίνει ότι σταδιακά όλο και περισσότεροι θα συλλαμβάνονται. Έλα μου ντε όμως (επαναλαμβάνω) που πρόσφατα από πλημμέλημα μετατράπηκε σε κακούργημα η οπλοκατοχή!
Ας έρθουμε τώρα στη θέση αυτού του πολίτη που ενώ πήγε να αυτοπροστατευθεί και να προστατέψει την οικογένειά του - λόγω κρατικής ανεπάρκειας - βρίσκεται διασυρόμενος και με λερωμένο ποινικό μητρώο αν όχι και φυλακισμένος. Τι θα κάνουν - συνεπώς - λοιπόν αυτοί οι πολίτες (και ο στενός τους κύκλος βεβαίως) όταν ο αριθμός τους ξεπεράσει μια "κρίσιμη μάζα";
Θα αντιδράσουν ενάντια στην πολιτεία που τους διώκει.
Χωρίς καμία εξαίρεση.
Αστυνομία, πολιτικούς, δημόσιους υπάλληλους, δικαστές, δικηγόρους, ένορκους, κλπ κλπ κλπ
Κι όταν «Οι Θεοί Διψούν» (όπως έλεγε κι ο Ανατολ Φρανς στην μυθιστορηματική αναφορά του στις αιματηρές δίκες και αγχόνες της Γαλλικής Επανάστασης) «οι ποταμοί αίματος που ανοίγουν οι Ροβεσπιέροι πνίγουν οργισμένα τα πάντα» (συμπληρώνω εγώ)….


Γεράκι του Αιγαίου